Maasenmotors
25 jaar uw adres voor alle Tweewielers
 
Verkoop onderhoud en reparatie van uw Scooter en Motorfiets
Klantenservice
WIE ZIJN WIJ
25 jaar uw motorzaak voor onderhoud en reparatie aan alle soorten motorfietsen, bromfietsen en scooters.
Wij hebben ons toegelegd op elke vorm van reparatie en onderhoud.
Nieuwe motoren, wat ouder of zelfs klassiek, het maakt ons niet uit.
Merken als Honda, Ducati, KTM of Kawasaki ........zijn voor ons geen probleem.
U wil weten wat een bepaalde reparatie aan uw motor, bromfiets of scooter gaat kosten ?
Voor een prijsindicatie, neem even vrijblijvend contact met ons op.
Distributeur van:
AGM, E-SOLEX, SYM, PEUGEOT
Maasen Motors
Eikenlaan 253
2404 BP Alphen aan den Rijn
Telefoon : 0172 - 49 47 30
KvK Rijnland nummer : 28047909
BTW : NL98655747B02

OPENINGSTIJDEN
Maandag Gesloten
Dinsdag 09.00 - 18.00 uur
Woensdag 09.00 - 18.00 uur
Donderdag 09.00 - 18.00 uur
Vrijdag 09.00 - 18.00 uur
Zaterdag 09.00 - 17.00 uur
Zondag Gesloten

VEILIG KOPEN EN VEILIG BETALEN

Keurmerk en uw Zekerheid
Onderneming Maasenmotors is aangesloten bij de BOVAG en Maasenmotors is RDW erkend

Terug naar boven

INKOOP & TAXATIE GEBRUIKT

Inkoop van gebruikt

Telefonisch of email geven wij geen offertes of prijzen.
Om u een serieuze offerte te kunnen doen, nodigen wij u graag uit om langs te komen in Alphen aan den Rijn.
Voor een afspraak, kunt telefonisch contact met ons opnemen.

Terug naar boven
VOORRAAD EN LEVERTIJD

Product controle
Alle producten worden bij binnenkomst in ons distributie centrum stuk voor stuk gecontroleerd op inhoud zoals :
Ter controle en voor een correcte garantie afhandeling, wordt van de producten altijd het Serie nummer genoteerd.
Het Serie nummer worden tijdens uw aankoop gekoppeld aan uw klantnummer zodat wij kunnen controleren wanneer het product is gekocht.
Na onze controle, wordt de doos voorzien van de verzegeling.

Levertijd
Op het moment dat uw betaling is bijgeschreven op ons bank rekeningnummer,
Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel als mogelijk naar het opgegeven Bezorg adres te verzenden.

Alle producten zijn direct op voorraad of worden binnen enkele dagen geleverd.
De aangehouden levertijd is maximaal 15 werkdagen vanaf de datum van bijschrijving van uw betaling en bij levertijden langer dan 15 werkdagen gaan wij vooraf direct in overleg met u als de klant.
Tijdens het bestellen via de winkel staat in het email bericht met de gegevens voor het vooruitbetalen van uw aankoop bedrag, tevens de exacte informatie vermeld over de levertijd van het door u bestelde product. De levertijd gaat pas in NA het ontvangen van uw betaling.
Als bij de Voorraad Status indicatie in de winkel - Niet Leverbaar - staat vermeld, dan wordt uw bestelling Automatisch Geannuleerd.
Voor uw Attentie: een omruiling van een product, wordt afgehandeld als een nieuwe bestelling met de portikosten.
Op onze internet pagina ziet u bij de meeste artikelen de levertijd van het betreffende product.

Wettelijke levertermijn
Zoals staat vermeld in de Europese wet koop op afstand, moet de levering aan consumenten binnen 30 dagen plaatsvinden.
Indien het product niet binnen 30 dagen is geleverd, pas dan kan de consument koper de koop op afstand ontbinden.

Voorraad Status
Door de krediet crisis bij de banken,
komt het voor dat onze leverancier of de importeur een beperkt aantal producten op voorraad heeft liggen.

Voorraad Status Kleurcode
  product ligt in ons distributie centrum en is binnen 1 - 2 werkdagen beschikbaar
  product ligt op voorraad in het distributie centrum en is binnen 2 - 5 werkdagen leverbaar.
  product ligt op voorraad bij de leverancier en heeft een levertijd van minimaal 5 -10 werkdagen
  product is niet op voorraad bij onze leverancier en heeft een levertijd van tenminste 10 - 15 werkdagen.
  product wordt bij onze leverancier speciaal voor u besteld en heeft een levertijd van minimaal 15 werkdagen
  product is nieuw in ons assortiment of tijdelijk niet leverbaar en heeft een onbekende voorraad status.
Levertijd en voorraad status is slechts een indicatie en hieraan kunnen Geen rechten worden ontleend.
i.v.m. de economie in Europa, hebben de fabrikanten Minder producten op voorraad
Terug naar boven

BESTELLEN

Bestellen in de winkel
Bestellingen gaan altijd per vooruitbetaling en met een overboeking gaat betalen snel en veilig.
De bestel procedure in onze winkels is voor jongeren en voor ouderen, heel eenvoudig gehouden.
- In de shop, maakt u een keuze voor een product welke u wil bestellen.
- Het winkelwagentje zorgt Automatisch voor de verwerking van het totaalbedrag en de BTW berekening.
- Op het bestelformulier vult u in: Email adres, uw Naam, het Bezorg adres en uw Woonplaats,
- Hoe u gaat betalen
- Uw ondertekenen dat u akkoord gaat met de Algemene- en bestelvoorwaarden.
- Als u klikt op
  BESTELLING VERZENDEN   dan wordt uw bestelformulier via email naar ons verzonden.
- Binnen 15 minuten ontvangt u via email een KASSA BON met daarin de levertijd van het door u bestelde product.
- De KASSA BON is tevens uw FACTUUR en er staat informatie in de email KASSA BON
- In de KASSABON staan ook onze BETAAL GEGEVENS zoals het BANK-REKENING-NUMMER.
- Indien u gebruik wil maken van garantie via de fabriek, adviseren wij u om de KASSA BON uit te printen en daarna zorgvuldig te bewaren.
- Om lange wachttijden te voorkomen, vragen wij u vriendelijk om
binnen 5 werkdagen het bedrag op onze bank rekening te storten.
- Pas NA-DAT u via email van ons de KASSA BON hebt ontvangen, kunt u vervolgens het totaalbedrag overmaken naar ons rekeningnummer

Klantenservice
- Direct als u de bestelling heeft verzonden, ontvangt u een email  van onze KLANTEN SERVICE.
- In de email van de KLANTENSERVICE, staat belangrijke informatie over uw bestelling.

Bedenktermijn
Het aanbod zal tevens een bedenktermijn van tenminste acht (8) dagen inhouden, ingaande op het moment van uitreiking van de bestelling aan of namens de consument koper, tenzij anders overeengekomen, conform artikel 5 lid 3 van de Algemene bestel- leveringvoorwaarden.
- Consument koper is een natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met de ondernemer,
- Bedenktermijn is uitsluitend en alleen bedoeld om de consument koper te beschermen tegen impulsieve aankopen.
- Bedenktermijn is dus - Niet bedoeld - om producten uit te mogen testen.
- Bedenktermijn is ook - Niet bedoeld - om te kunnen beoordelen of de gebruik's vriendelijkheid / nuttigheid van het product aan de wensen van de koper voldoet.
- Indien u een product wil proberen of een Aankoop op Proef,  moet u dit VOOR de aankoop en schriftelijk aanvragen.
- Bij retour zending conform de bedenktermijn van acht (8) dagen, dienen alle bij aflevering aanwezig zijnde toebehoren, mee retour gezonden te worden zoals:
- De originele Aankoop Bon,
- Het product zelf,
- Compleet en onbeschadigde verpakking,
- Alle interne en externe verpakingmateriaal,
- Alle meegeleverde documenten,
- Alle Aansluitmaterialen + Adapters.
- Het product moet weer als nieuw verkoopbaar zijn.

Terug naar boven

KASSABON OF FACTUUR

KASSA BON of Factuur

Als u een product heeft bestel, ontvangt u een online digitale Kassa-bon of Factuur.
Via de email bericht KASSABON, ontvangt u tevens een kopie van de kassa bon.
Kassa bon of Factuur wordt slecht Eenmalig aan u verstrekt en de Kassa bon of Factuur kunt u zelf printen.
Als u een papieren factuur of kopie wil ontvangen, berekenen wij €  17,50 voor de administratie en porti kosten.
In verband met de privacy wetgeving worden er geen Kassa bon of Factuur opgeslagen in ons systeem.

KASSA BON niet ontvangen
Als u een product heeft bestel, ontvangt u automatisch een email bericht KASSA BON dat u bestelling is ontvangen.
Ontvangt u geen email KASSA BON, dan heeft u waarschijnlijk een fout gemaakt in uw email adres. Bij vermelden van een fout email adres,
ontvangt u Geen email KASSA BON en geen betaal gegevens. Controleer daarom zorgvuldig of uw email adres juist is geschreven.
Als de Voorraad Status indicatie op onze pagina - Niet Leverbaar - staat, dan wordt uw bestelling niet verzonden.

Klantenservice email
- Direct als u de bestelling heeft verzonden, ontvangt u een email  van onze KLANTEN SERVICE.
- In de email van de KLANTEN SERVICE, staat belangrijke informatie over uw bestelling.

Terug naar boven

BETALEN

Vooruitbetalen via uw eigen bank
Bestellingen via onze webshop gaan altijd per vooruitbetaling en met een overboeking gaat betalen snel en veilig.
U plaatst uw bestelling via internet en vervolgens ontvangt u automatisch via e-mail de KASSABON met daarin het totaalbedrag en onze betaal gegevens.
Na het bestellen ontvangt u een e-mail van de KLANTEN SERVICE en in de email staat belangrijke informatie over uw bestelling, de levertijd, de retour of bestelling annuleren.
U kunt het bedrag van uw nota via de volgende methodes naar ons overmaken:
    
- betalen met internet-bankieren,
    -
betalen met een Papieren bank overschrijving kaart
Om erg lange wachttijden voor andere klanten te voorkomen en om onze voorraadstatus op pijl te houden, vragen wij u vriendelijk om uw betaling graag binnen 5 werkdagen aan ons te voldoen.

Overschrijving tijdsduur
Een betaling via internet van uw Bank naar onze Bank, is bij ons na ongeveer 60 minuten zichtbaar.
Betaling via een Papieren bank overschrijving, is na ongeveer 3 werkdagen op onze rekening bijgeschreven.

Contant betalen
Uitsluitend en alleen bij afhalen in Alphen aan den Rijn

PIN betalen
Tijdens afhalen in Alphen aan den Rijn kunt u ook met PIN betalen

Rembours betalen
Bij zendingen onder rembours berekenen wij € 17,50 voor de verzend en administratie kosten
Het bedrag van € 17,50 moet per vooruitbetaling worden voldaan en na ontvangst van uw betaling, wordt de Rembours zending naar u verzonden.
Rembours zending vallen Niet onder de 24 uur verzend-service.

Betalen op rekening zakelijk
Betaling op rekening is bij partikuliere consumenten, op dit moment nog niet mogelijk.
De eerste 4 facturen gaan altijd op basis van contante betaling of per vooruitbetaling en betaling op rekening is alleen mogelijk na controle en goedkeuring van uw kredietwaardigheid waarbij wij een maximale betalingstermijn van vijf (5) dagen en een maximum factuur bedrag van € 250,00 hanteren.
Daarnaast brengen wij u 2% krediet beperking over het totaal factuurbedrag in rekening.
Zonder opgaaf van redenen kan beslissen om producten of diensten niet of niet meer op rekening te leveren.

  Betalen vanuit Belgie:
Betalingen vanuit Belgie, hier heeft u onze iBAN en BIC code nodig en deze codes staan al op uw Kassa bon.

Terug naar boven

BESTELLING ANNULEREN

Bestelling Annuleren
Als u een product met de 24 uur Verzend Service wil bestellen en om verzending / kosten voor uw bestelling te voorkomen,
vragen wij u de bestelling binnen 24 uur of zo spoedig als mogelijk, te annuleren.
Indien u de bestelling niet binnen de wettelijke termijn van acht (8) dagen heeft geannuleerd, brengen wij u kosten voor reservering en opslag in rekening.
Zoals in onze Algemene bestel- en leveringsvoorwaarden en de Wet Kopen op Afstand vermeld, bent u echter wel verplicht om u annulering schriftelijk via de Email mede te delen. Indien u de bestelling niet binnen acht (8) dagen schriftelijk annuleert dan bent u volgens de wet, in gebreke.
Maasenmotors kan al de inmiddels gemaakte kosten aan u in rekening brengen.
Daarnaast is het ook een vorm van fatsoen, om de bestelling even af te melden en uw bestelling annuleren is slechts 2 minuten van uw tijd.

Klik hier voor Annuleren van uw bestelling
Terug naar boven
 
 
Product Overzicht Bestellen & Betalen Klanten Service
Nieuwe scooters
Nieuwe bromfiets
Gebruikte scooters
Gebruikte bromfiets
Sport Uitlaat
Helmen
Banden alle merken
Hulp met Bestellen
Betalen via internet
24 uur Verzend-Service
Bezorgen met TNT
Annuleren van bestelling
Service & Garantie
Openingstijden
Antwoorden op uw Vragen
Wie zijn wij
Vrijblijvend Aankoop Advies
Product informatie
Download onze folder
GastenBoek
Email Contact
 
 Copyrights by DanWo&Co Webdesign 2012